Varför ska man sakna pengar till saker man vill göra?

Hej hej,
Det var ett tag sedan jag skrev nu.

Igår mailade jag en kvinna som heter Ylva Maria Thompson. Hon gör sjukt fina avgjutningar av det mesta. Jag kontaktade henne såklart ang avgjutning av gravidmagen jag bär omkring på.
Fick svar att hon tar 6000kr vilket jag tyvärr inte har och sedan måste man åka hem till henne för att göra avgjutningen och sedan hämta skulpturen när den är färdig.
Det i sig är väl inte så farligt men att hon bor i Sundsvall gör det väldigt problematiskt för mig här nere i Skåne.

Här är en länk till hennes hemsida och hur en avgjutning går till.
http://ylva-art.com/Gravid-avgjutning-beskrivning-01.html

Som sagt, varför ska man sakna pengar så man kan göra sådana här saker?
Jag vill inte ha den vanliga vita magen som många gör. Inte för att den inte är fin men jag vill ha något mer.

Psykologen och jag har hela tiden pratat om att jag måste ta till mig graviditeten och en sådan skulptur hade betytt att jag har gjort det eller iaf att då finns det bevis hela tiden framför mig att om några veckor finns där en bebis i huset.

Jaja, nog om det. Om någon känner för att skänka mig pengar till detta så tar jag tacksamt emot. ;)


Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Asball:D
Synd bara att du inte har råd när du verkligen vill ha en

2013-07-06 @ 21:38:14
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0