2/1-2013

Jag hoppas ni har haft en bra jul och ett bra nyår.

Vad har hänt sen sist?
Vi har firat jul med alla 3 familjerna, jag har foglossning som bara den redan och har haft några veckor, min pappa blev 50 år på nyårsafton och det fira han och mamma nere i Khao Lak och vi fira nyår i Klippan.

Idag ska jag till läkaren hos MVC och prata och bli undersökt ang foglossningen. Har ju så ont att jag har problem att röra mig och att sova känns omöjligt för jag hittar ingen bra ställning att ligga i. 😞

Sen ska jag fika med en kompis och även beställa glasögon. Har lånat hem lite olika bågar och har nu bestämt mig för vilka jag gillar bäst medan mannen min vill att jag ska ha ett par andra. Jag har helt enkelt valt efter vilka som har varit skönast att ha på mig.

Sen går jag och väntar på att en annan kompis ska få sin lilla bebis snart. Vi vill alla att den ska komma nu.

Hoppas ni får ett bra 2013.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0