Sen senast

Hej bloggen. Nu var det längesedan jag skrev något. Anledningar till det finns i oändlighet men orkar inte gå in på anledningarna.

Ja, vad har då hänt sen sist undrar ni säkert. Mycket har hänt på lite mer än en månad såklart så kan inte berätta allt.

Vi börjar med det senaste RUL. Det visade att bebisen vuxit som den ska på de veckorna som var mellan mina RUL. Dock blev jag flyttad 2 veckor bak i graviditeten så att istället för att vara i v 19 (har för mig det skulle vara det då) var jag i v 17. Detta tog hårt på mig då jag har en depression.

Det har varit mycket strul med läkare hit och dit och 2 olika psykologer som försökt hjälpa mig. Har bara fått heltidssjukskrivningar på 1-2 veckor i taget.

Idag har jag haft möte med överläkaren på obstetriska mottagningen/förlossningen.
Har fått många klartecken och mer hjälp framåt. :)
Sjukskrivning april ut.
Jag har sagt att jag vill ha KS så de bokar datum för det åt oss och skickar hem tid och datum till oss.
Könet var hon inte helt säker på men vi vet vad hon tror så håller det för oss själva.

Jag har alltså någon sorts depression och ångest, detta är jag sjukskriven för. Jag går till psykolog nästan en gång i veckan och har en remiss som blivit skickad till psykiatriker för att kunna må så bra som möjligt de sista månaderna.

Det var i korta drag vad som hänt sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0