Blogga

Ja, jag är inte speciellt bra på att blogga men jag bloggar ju inte av någon speciell anledning. Jag har ett alldeles för tråkigt liv så att göra 1+ uppdateringar om dagen hade blivit väldigt enformigt.
En blogg som däremot kan vara något att följa (inte heller uppdaterad varje dag) är min svägerska Emmas blogg Theskippingkangaroo. Emma började den 1 september sin resa till Kapstaden och under tiden så samlar hon in pengar till ActionAid, kanske inte så märkvärdigt tänker ni men denna resan gör hon på en cykel. Jag tycker att ni alla ska in och läsa i hennes blogg och även hjälpa till att sprida detta vidare. Vi (speciellt Emma och alla behövande kvinnor och barn) hade även blivit väldigt glada om du ville skänka en slant till just Emmas insamling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0