Illamående *varning för känsliga*

Jag avskyr att vara illamående, speciellt när man måste hem från jobbet pga det hela. Vill inte lämna mina kollegor i sticket men när man nästan kräker när man har en kund i telefonen så är det dags att gå hem.

Vaknade 4 imorse och mådde så illa att jag trodde jag skulle spy, istället somnar jag om och drömmer att jag kräks flertal gånger. Inte lätt att må bra när man vaknar då. Går upp 6 och går ut i köket för att dricka lite mjölk, för er som kanske inte känner mig så ÄLSKAR jag mjölk, men det tar emot att dricka.
Hela bussresan in till Helsingborg är en pina och den korta sträckan jag behöver gå från knutpunkten till jobbet kräks jag nästan 2 gånger. Väl på jobbet hoppas jag att samtalen ska distrahera mig men tyvärr blev det inte så. :(
Nu sitter jag på bussen hem och känner hur magen knyter sig men jag ska INTE kräka!!

Ursäkta för äckligt inlägg.


Kommentarer
Postat av: Dessie

Gravid? ;)
Ogillar dock illamåendet :S

Svar: Om man ska må såhär så hoppas jag fasiken det.. :P
Det är copyright på alla bilder!

2012-10-16 @ 11:36:52
URL: http://dessie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0