På väg hem

Nu sitter man på bussen på väg hem efter jobbet. Är helt slut i huvudet pga lite sömn. Dagen har gått hyfsat snabbt trots att det inte ringt så mycket.
Har fått sitta och lyssna in på Alyssa idag då jag har börjat en ny utbildning på jobbet och tränaren från Spanien kommer först imorgon. Är lite nervös att imorgon börja på Amadeus delen av utbildningen., men ska väl gå bra hoppas jag. :)

Nu tycker jag att ALLA jag känner som planerar att resa utomlands (eller inrikes för den delen) ska gå in på expedia.se och sedan ringa mig och mina härliga kollegor och boka semestern via oss. Har resor och hotell till nästa alla länderna i världen. :) Så ring nu och boka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0