Sjuk

Det är aldrig skoj att vara sjuk. I måndags frös jag en del på jobbet, men tänkte inte så mycket på det. På kvällen sen dock så låg jag och skakade och frös. När jag kollade tempen visade den 39.3 grader och ingenstans i hela huset hade vi någon värktablett.
Igår gjordes det inte många knop och febern gick knappt ner när jag tog värktabletter som mamma kom och lämnade till mig. Idag har febern gått ner under 39 grader iaf, men nu har jag börjat bli slemmig och öm i halsen. Eller öm i halsen har jag varit sedan i måndags. Vill inte vara sjuk. Det enda positiva är isf att jag får umgås mer med Mio.

Kommentarer
Postat av: Dessie

Här är det också full sjukstuga :S Helt hopplöst för vi blir inte av med det ena förrän vi får det andra :/ Halsont, feber, hosta här med! Krya på dig!

2012-02-01 @ 10:43:08
URL: http://dessieborgstrom.se
Postat av: Maria

Allvar? Har jag aldrig hört.. Dock lär jag hosta ut den om de fortsätter såhär. :P

2012-02-06 @ 18:21:39
URL: http://longingfortheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0