Jordens undergång?

Ja, det är väl många som funderar kring det just nu och jag själv tror inte på att vi kommer att veta i förväg (iaf inte på matematiskt vis) när jorden kommer att gå under men ändå så sitter jag nu med tårar nerför kinderna och tänker: Tänk OM den faktiskt går under, då får jag inte se Mio växa upp och jag kommer aldrig mer få träffa honom. Jag hade många hemska tankar när jag väntade honom och nu vill jag aldrig släppa honom ur mitt liv. Jag älskar Durra, men han kommer ALDRIG ha en chans mot Mio. Mio är den som äger hela mitt hjärta och jag skulle göra ALLT för honom, så jag hoppas verkligen inte att jorden tänker gå under idag. Jag tycker själv att jag är fjöntig men jag ville ändå att Durra skulle krama om mig och säga att allt blir bra nu när jag är ledsen, istället säger han att jag är fjöntig och så tar han Mio (som låg och sov på mitt bröst) och går upp och lägger sig. :( Hoppas att ni spenderar dagen med att umgås med de ni gillar mest utifall att det är vår sista dag i universum.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ähh, sånt trams kan man inte lägga energi på! Det händer när det händer, det är väl inget att hetsa upp sig på? Inget man kan göra åt det ändå!

Njut så länge du kan men kanske inte som om dagen vore den sista!

2011-05-21 @ 08:13:12
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0