Heldag i Helsingborg imorgon

Imorgon bär det av till Helsingborg tidigt på morgonen för hela familjen. Durra ska ju jobba och jag ska hem till Malin och vara där hela arbetsdagen. Malin ska även se efter Mio medans jag är hos bm på efterkontroll. Ja, det är sent men det blev så då min bm ringde och bokade om tiden jag hade för 2 veckor sedan och då sa jag idag så att vi kunde ta och sätta in en hormonspiral samtidigt. =)
Efter arbetsdagen ska vi hem till Vevve och Mattias och ha lite fredagsmys. =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

De e väl inte sent? Jag va på efterkontroll 12 veckor efter förlossningen, ganska så exakt på dagen :P Satte in min spiral då med :)

2011-03-04 @ 16:20:59
URL: http://hanniie1.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Tack för en underbar dag igår :)

Är så mysigt och trevligt att få träffa er. Vi hörs nästa vecka om promenaden :)

Puss o kram

2011-03-05 @ 12:03:36
URL: http://miimmzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0