Falsterbo igår

Det är synd att alla dagar inte kan vara som igår med att vara omringad av hästar i världsklass, ha en bra kamera och trevligt sällskap. =) Måste kolla igenom bilderna för att veta vilka jag vill ladda upp här och det tar ett tag. Jag tog 1929 bilder igår och har raderat de som blev dåliga och då blev det 1338 bilder kvar. Det enda som var synd att vi inte kunde köpa någon numrerad läktarplats då ALLA var slutsålda. =( Lite synd att det blev molnigt på eftermiddagen så vissa bilder blev tråkiga och grå. =/



Några smakprov bara. Det kommer att komma ett inlägg någon dag när tid finns att lägga upp massvis av bilder och berätta lite snabbt.

Vad säger du Kristina, på det igen nästa år?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fett lätt på det igen nästa år! :D Haha, jag måste gå igenom mina bilder klart med :P

2011-07-11 @ 00:07:27
URL: http://kristinajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0