Uppdatering

Gud vad jag suger på att uppdatera ska försöka bli bättre på det. Vi lever och försöker fortfarande komma in i rutiner jag och Mio nu när vi är ensamma på vardagarna. Vi har varit ensamma nu sedan en vecka tillbaka då vi har haft lyxen att ha Durra hemma med oss hela första månaden. Förra veckan hade Mio en natt då han bara skrek fram till kl 4 på natten och sen var han skrikig hela dagen efter så det blev inte mycket sömn. Sen i fredags så var han också gnällig/skrikig under hela dagen, men han hade sovit bra på natten så det var inte så jobbigt. Annars har vi bara myst med varandra i soffan jag och sötnosen. Han är så mysig som vill ligga och sova hos än på nätterna och i famnen på dagarna. Jag har bestämt att sålänge Mio tycker om att mysa och sova uppe i famnen så får han göra det för alla säger att tiden går så snabbt så snart kanske han inte vill mysa med mig. :( Att tiden går snabbt vet vi ju då dessa (på onsdag) 6 veckorna har gått så otroligt snabbt. Killen börjar ju bli stor (både längd och viktmässigt).

8/12-10 Vikt: 3610 gram, Längd: 49 cm
12/1-11 Vikt: 4395 gram, Längd: 56 cm


Min lilla familj på nyårsafton!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken myspysbild!



Jag kan tyvärr inte komma med några bra tips, han har bara sovit i sin säng hela nätter utan problem från start. Vi har haft riktig tur med den biten hehe... Men första månaderna satt hans säng ihop med vår, kanske det hjälpte?



KRAM

2011-01-17 @ 19:05:57
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Maria

Jättemysig bild =)

2011-01-18 @ 09:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0