Stor pojke

Den 3/1 vägde Mio 3985 gram, nu 9 dagar senare väger han 4395 gram. På 2 veckor har han även växt 4,5 cm.

I måndags var det dags för Durra att börja jobba igen vilket betyder att jag numer går hemma själv med Mio. Dessa tre dagar som har varit har det fungerat jättebra. Mio har varit så snäll och lugn så det har mest varit mys mellan oss. Ska såklart börja fixa och ha mig här hemma, men samtidigt vill jag passa på att mysa med Mio nu när han är liten och vill vara hos än hela tiden. Just nu sover han uppe på mitt bröst samtidigt som han tuggar i sömnen. Undra om han drömmer om mat(?).

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Passa på o njut!!

Det ska jag göra när det är dags för mig. Det går så snabbt säger dem, så njut!!

Hemmet kan du ta tag i när Durra kommer hem från jobb o kan ta Mio lite :)

2011-01-12 @ 20:29:56
URL: http://miimmzzii.blogg.se/
Postat av: Caroline hofer

Du har helt rätt i att passa på och njuta, man får aldrig tillbaka de stunderna igen. Ibland när jag sitter och har konversationer med Colin tänker jag på hur fruktansvärt liten han var när han föddes. Hur jag luktade på hans lockiga hår som luktade så där speciellt underbart. Vart tog tiden vägen? Hur kan han helt plötsligt sitta här och prata med mig och ha egna funderingar? Hur blev han så här stor? Och Julias bebistid gick ju ännu fortare.

2011-01-13 @ 00:03:01
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Caroline hofer

Du har helt rätt i att passa på och njuta, man får aldrig tillbaka de stunderna igen. Ibland när jag sitter och har konversationer med Colin tänker jag på hur fruktansvärt liten han var när han föddes. Hur jag luktade på hans lockiga hår som luktade så där speciellt underbart. Vart tog tiden vägen? Hur kan han helt plötsligt sitta här och prata med mig och ha egna funderingar? Hur blev han så här stor? Och Julias bebistid gick ju ännu fortare.

2011-01-13 @ 00:04:00
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Anna

och passa på att njut av första barnet, för man får aldrig samma kvalitetstid med de andra :/

härligt Lizette, blir så glad i hjärtat att du "mår bättre" nu. Eller det verkar så iaf.

Många kramar till er lilla familjen =)

2011-01-15 @ 21:39:04
URL: http://annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0