Natten

Denna natten sov Mio jättebra. Han fick mat kl 22 sen somnade han snabbt (eller det gjorde vi alla 3) sen vaknade sötnosen halv 3 och då fick han mat igen. Sen somnade han om direkt igen och väckte mig kl 4, 5, 5.30 och 6 fast inte för att äta utan han drömde nog och jag vaknade av de rörelserna. Sen fick han mat av Durra kl 6 och sen av mig kl 9. Så rätt bra natt eftersom jag snabbt kunde somna om snabbt alla gångerna. =)

Igår åkte jag och Mio in till mitt och Durras jobb för att hälsa på honom och även göra så att han slapp åka bussen hem.

Kommentarer
Postat av: martina

Oj det lät allvarligt. Men det är ju tur att det finns något som hjälper. Jo jag försöker sträcka på mig, men det är jobbigt när man vaknar av det =)

2011-01-20 @ 18:33:30
URL: http://sommarnatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror iofs inte att jag kommer önska mig något. Folk behöver verkligen inte köpa något när de kommer o hälsa på det är inget jag förväntar mig. Bara roligt att de kommer!!

2011-01-20 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0