50%

Just idag är det inte så bra med mig och min foglossning tyvärr, är hemma idag men så är det ibland. Kan jag jobba imorgon så ska jag jobba 8 timmar för att jobba in denna dagens arbete som jag missade. Har nämligen fått en 50% sjukskrivning så ska jobba 4 timmar om dagen men nu under tiden som arbetet betalar sjukpenningen så har vi kunnat lösa det så att om jag blir hemma en dag så kan jag vid ett annat tillfälle jobba in de 4 timmarna jag skulle jobbat den dagen jag blev hemma.
Har pratat med KLARA-gruppen för ett tag sedan och ska prata med dem någon mer gång och förhoppningsvis så ska jag kunna förklara mig så pass bra så att jag kan få min vilja igenom.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: hanna

Skönt att du fått gå ner på halvtid, man ska ju lyssna på sig själv och sin kropp :)

Hoppas de löser sig och att du får de som du vill!

Jag finns här om du vill prata :)



Kram

2010-09-22 @ 22:53:31
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: martina

tack för att du tog dig tiden att berätta...Roligt att du gillar bloggen o bröllopsbilderna...



Jobbigt att vara sjukskriven pga foglossningar...När ska du ha???



Ha en skön kväll

2010-09-23 @ 20:15:13
URL: http://sommarnatt.blogg.se/
Postat av: martina

hihi kanske låter fånigt, men det tycker jag oxå...Så svårt att föreställa sig hur det kommer att bli =)



Ooo va mysigt...kanske blir en liten lucia bäbis då :)

2010-09-26 @ 21:04:27
URL: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0