Smärtsamt bm-besök

Kl 10.30 idag var jag på vanligt bm-möte där det känns och mäts och har sig. Allting är bra med bebisen, men lite värre med mig. Bm kunde inte känna ordentligt om huvudet var fixerat eller inte då jag har SÅÅÅ ont i mitt bäcken när hon skulle känna att jag nästan skrek.

Har kollat med min chef om att börja min mammaledighet redan den 15 istället för den 22 som det är sagt nu och för honom funkade det, men han ska dubbelkolla med HR så i eftermiddag så vet jag. Hade varit grymt skönt då jag känner att jag knappt har energi att vara trevlig mot folk längre.

På lördag är det bowling med kompisgänget, men jag följer inte med för har jag ont så kan jag inte bowla och så skoj är det inte att titta på. Istället ska jag iväg till en bekant och ha det lugnt och mysigt med henne och hennes dotter.

Vad händer hos er?

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

tråkigt att du inte följer med på lördag :( men jag förstår dig. hoppas du får en lugn kväll och bara softa! Nu är det inte så läng tid kvar, nästa tisdag aå vet du dessutom! Detta fixar du, det har jag inget tvivel om. Skönt att du kan bli föräldra ledig tidigare, då blir smärtan lättare att hantera, du kan ju stanna i sängen hela dagen de dagarna som det är värst.

kram på dej <3

2010-11-10 @ 07:09:40
URL: http://annaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0