Möte

Idag kl 16 så ska jag vara på möte med f-kassan och få mer info om föräldrarpenning osv. Det är säkert supertråkigt, men informationen behövs tyvärr.
Har även fått ett paket som jag har vunnit på tradera som jag ska hämta ut på stationen idag, men det tar jag när jag kör hem sen från hbg. Vill inte ha paketet i bilen för då frestas folk bara att göra inbrott i den. I paketet är där 31 st babyplagg, bl.a. några mössor, lite strumpor och bodys. Allt är unisex då vi ju inte vet vad det är som ligger i min magen och sparkar och har sig.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: martina

var gång det krånglar för mig o jag mailar så säger de, vi ser att du använder explorer vi rekomenderar firefox...Nu tyckte jag det fungerade så där o min man använder google..Fungerade tydligen inte heller...För mailade om felet o då sa de..vi ser att du använder... vi rekomenderar firefox. Så surt



Hoppas du haft en bra dag

2010-11-29 @ 13:30:19
URL: http://sommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0