Första maskinen barnkläder

Idag har jag tvättat den första maskinen barnkläder precis som rubriken låter. Den blev inte helt full men det gör ju inget. Tror maskinen är färdig men jag får vänta ett tag med att hänga upp den tills det har varit lite folk här. När jag väl har hängt upp dem ska jag gå igenom mina gamla gosedjur och kanske tvätta några av dem, men måste välja ut några först.

Imorgon är det d-dagen. Dagen som kan få mig att braka ihop helt eller bli världens mest lättade människa. Hoppas att ni är många som håller tummarna för det sista. =)

Nu ska jag fortsätta surfa runt och kolla upp lite saker om bb-väskan så att vi kan få med det nödvändiga och inte får med för mycket onödigt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kniper det hårdaste jag kan :) Verkligen. Lycka till!!!

2010-11-15 @ 19:52:58
URL: http://miimmzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0