Helgs uppdatering

Igår var en rätt obehaglig dag på sätt och vis, men även en bra dag i övrigt.
Det obehagliga var att någon/några hade hackat sig in på Durras facebook-konto och börjat skriva dumma saker till folk och även börjat hot folk, men som tur var fattade folk att det inte var Durra. För att korta ner allt så ligger där nu 2 st polisanmälningar mot den som har hackat kontot (även om vi inte vet vem det är). Så polisen ska så snart åklagare har godkännt det gå in på den hotades konto och leta upp ipnummer som har använts på de kommentarerna från "Durra".

Idag har jag jobbat som vanligt eller ja, nästan gick ju till sjukgymnasten också i ca 1½ timme sammanlagt. Denna sjukgymnasten var mycket bättre och trevligare så det kändes bra. Har även fått lite övningar som jag ska göra nu dlera gånger under dagen och öven alla i rad på kvällen. Ska dit om en vecka igen och om allt känns bra i armen då så ska jag få fler övningar och då kanske jag får lite motstånd av typ gummiband eller så. =) Nu ska jag faktiskt sätta mig och göra mina övningar. Bjuder på några bilder från mitt lekande med kameran i lördags.











Den gör sig allra bäst på mitt vänstra ringfinger helt klart.. =)

Hade jag vetat i förväg att ringen skulle få leka modell så hade jag putsat upp den innan jag åkte hemifrån.
Hoppas att ni har det bra. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0