Sjukhuset imorgon

Imorgon ska jag upp till speciallisten uppe på sjukhuset. Blir väll ett ultraljud till imorgon och det ska väl bli skoj. Måste dock prata med dem om att jag har haft lite ont i magen varje dag sen i fredags. Inget jag är orolig för då jag inte har haft mycket ont eller att det håller i sig längre stunder, men vill ändå prata med dem om det. Jag ska även prata med dem om illamåendet då jag återigen fick gå hem från jobbet p.g.a. illamåendet och jag kan ju inte ha det så. Flera dagar förra veckan var jag hemma p.g.a. huvudvärken (som kommer då och då) och illamåendet, tyvärr så hjälper inte Panodilen mot huvudvärken när den är så hemsk och det gjorde inte heller mina Lergigan mot illamåendet då, eller idag för den delen. Vi måste ju fixa det på något vis.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Angående det du skrev i min blogg, jag tar ju kritik dåligt, blir antingen skitledsen eller håller med om allt som sägs :-P Men har också sån självinsikt att jag vet att jag är så jäkla långt ifrån perfekt själv så det är inte sant. Men vet också att det finns saker andra gör som jag inte gör, eller folk som beter sig på ett sätt som jag aldrig hade fått för mig att göra. Bara vänta tills du flyttar tillbaka hit till hålan och allt skitsnack så förstår du :-P

Och som jag sa innan på FB, jag hoppas det går bra imorgon!

2010-06-14 @ 23:41:55
URL: http://lovelymelovelyyou.blogg.se/vardagen
Postat av: Mimmi

Kan du inte försöka få igenom en sjukskrvining, eller gå ner på deltid? Det är ju inte alls roligt att du ska behöva må såhär :( Hoppas att allt annat ser bra ut.

Kram

2010-06-15 @ 09:58:51
URL: http://miimmzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0