Nya arbetstider fr.o.m. imorgon

Ja, när jag kom till jobbet i fredags så satt min TM och skrev ett mail till mig men då jag kom innan hon skickade så frågade hon mig istället om jag kunde tänka mig att jobba 12-16 istället för 13-17.. Funkar bra för mig, då får jag t.o.m. gå hem före alla andra. Anledningen till detta är att nu när folk börjar gå på semester finns det så lite folk kvar som kan täcka upp för de som har lunch.

Idag var vi hemma hos Nicke och Anna med töser för att låna lite flyttlådor. Fick många med oss hem så nu ska nog allt få plats. =) Vi fick även äppelpaj, fast jag tackade nej då jag precis hade ätit McDonalds hamburgare och en McFlurry marängswiss. =) Fick även med mig ett par mammajeans och en fin tunn tröja. Jag har ännu inte testat dem men de ska säkert passa. Sen fick jag med mig några tabletter som ska ara jättebra mot halsbränna (inte för att jag har fått det än) men bra att ha hemma sen när det kommer helt klart. Anna sa även att de har lite kläder vi ev. kan få sen, speciellt om det blir en liten flicka.

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte få, köpa. Men det blir för en billig peng isf :)

2010-06-20 @ 20:46:31
URL: http://annaoja.blogg.se/
Postat av: Smultrone

sv: Jaha, där ser man ^^ Kul att veta! Första bilden i header är jättesöt liten misse <33

2010-06-21 @ 18:17:35
URL: http://smultrone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0