Husbesiktning och annat

Var ju på husbesiktningen igår och det gick bra. Var ju lite fel som förväntat men inget stort alls, så det är ju skönt. Där var ingen fukt i huset, men där är ju alltid risk för fukt i en källare. Lite fixande med gavlarna och andra trädetaljer som hade börjat murkna. Vi har även prutat ner priset 25 000 kr för att vi ska renovera de murkna plankorna.

Sen var vi på obstetriska mottagningen på sjukhuset för att göra ännu ett uktraljud på mig för att se så allt står rätt till med mig nu när jag är gravid och tar sprutor varje dag i förebyggande syfte mot proppar. Durra var med för första gången och fick se vår lilla bebis. Vi vet inte vad det är och vill inte veta förren vid förlossningen i december. Jag har varit på 2 ultra ljud sen tidigare för att bl.a. se så att det hade kommit ner i livmodern som det ska då jag hade spiral när bebisen blev till. Vi har vetat sen i påskas men inte sagt något förren nu till alla vänner och folk på jobbet.



Nästa besök blir inskrivningen hos barnmorskan den 9/6 och ännu en ultraljudskontroll på sjukhuset den 15/6.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det ser så himla gulligt ut med ultraljudsbilden:) Roligt för er, o roligt för oss oxå som får vara med på er resa:)

2010-06-01 @ 21:23:29
URL: http://miimmzzii.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jättestort grattis till er! vad roligt! Åh så glad jag blir för din skull!

2010-06-01 @ 23:01:33
URL: http://lovelymelovelyyou.blogg.se/vardagen
Postat av: Marie

Haha..Naw... lilla bebisen, den är ju på pricken lik Durra=) Tobbe säger att det är pannan man ser likheten på=)

2010-06-04 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0