Dålig uppdatering

Ja, jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen men det är så att jag inte vet vad jag ska skriva. Har väl kanske en del saker jag vill skriva, men inget som jag vill att andra ska läsa och det har absolut inget med att jag tycker illa om någon eller så.

Midsommar spenderade jag med att jobba i 4 timmar för att sedan bli hämtad av Malin med all dricka och mat jag hade med mig. Hos Malin så fixade hon till sig och vi pratade lite om olika saker, en del saker var lite känsliga och ibland måste man prata även om det. På väg till Nicke och Anna, där festen för dagen var så snackade vi även om hennes IDIOT till chef och hur hon ska göra ang. den dumma chefen.
Väl framme så kom vi perfekt lagom till maten så det var bara att hitta sig en plats och börja äta i princip. Där var lite försök till snappsvisor, men de som snappsade sjöng knappt och många andra (inkl. mig) var inte sugna på att sjunga. Efter maten var det kubbspelande för en del. Säger bara att tjejerna vann.
Sen efterrätt som bestod i jordgubbar, glass, grädde (både vispad och ovispad) och även en paj som Tobbe hade gjort helt själv. Han hade gjort en paj till maten också, men när han berättade hur han hade gjort den var jag glad att jag inte åt den. Och Marie, läser du detta så säg inget till Tobbe han skulle ju bli så ledsen och aldrig ställa sig i köket igen. =P
Strax därefter så kom även Durra dit som hade jobbat på Fredriksdal. Det blev en runda kubb till (där man kan diskutera vilka som vann) och efter det gick tjejerna in för att slippa myggor och knott. Där inne satt vi och pratade om många olika saker samtidigt som det bjöds på chirre och dirre. =)
Hemma var vi vid kl 3 och sängen ropade väldigt snabbt efter oss så vi somnade snabbt också.

Igår gjorde vi inte så mycket. Låg och sov tills kl var nästan 13 och då gick vi upp och gjorde mysig frukost. Köttbullemacka med rödbetssallad och kokt ägg. Gott sa magen iaf. Sen jobbade Durra och när han kom hem blev det bara att titta på film.

Idag är ungefär samma som igår förutom att vi gick upp tidigare och Durra inte åt frukost förren vi lagade dagen mat som var falukorv och makaroner. Han är just nu iväg och jobbar och jag ska ta hand om tvätten nu tänkte jag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0