Dagen

Idag vaknade jag av Durras mobil kl 6.30 sen ligger han och snoozar i 45 min, vilket jag blir galen på. Men då ringer min telefon för det är dags att ta sprutan, så jag går på toaletten och sen ger Durra mig sprutan i magen. Efter det är det meningen jag ska sova, men mår illa så går upp och tar ett litet glas mjölk och 2 tabletter mot illamåendet. Ligger vaken tills Durra kommer och säger hejdå sen slocknar jag helt innan han har kommit ut ur lägenheten. Vaknar av mig själv väldigt seg kl 9 men vänder på mig och somnar om till 9.30, sen ligger jag och lyssnar på fåglarna och barnen som är på dagiset (tror jag det är iaf) som inte ligger långt ifrån oss tills kl 10 då är jag pigg och glad och mår superbra så jag klättrar upp ur sängen fixar frukost och sitter och tittar på efter tio på 4:an. Där var en författare/föreläsare som hade en medfödd cp-skada som var där och han var väldigt rolig att lyssna på då han skämtade rätt mycket i intervjun. =) Men minns inte vad han heter, bara namnet på hans 2 böcker: Grabben i kuvösen brevid, Ett cp bra liv heter de.
Gick till jobbet lite innan kl 12 även fast att jag börjar kl 13 för jag skulle lämna lite papper osv till HR. Det gick väldigt bra på jobbet idag, knappt något illamående alls. =)
Efter jobbet så åkte vi och handlade lite på Maxi innan han skulle vidare till nästa jobb. Mysigt att göra det även om sysslan i sig inte är mysig så är den lilla tiden med honom på vardagarna guld värd för mig. Längtar till nästa vecka då han är ledig från kvällsjobbet måndag-torsdag så då ska vi packa järnet.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0