Dagens ultraljud

Här är dagens bild från ultraljudet. Bebisen ville inte riktigt visa sitt ansikte idag. Den var väldigt busig och för första gången kände jag bebisen i magen. Det kändes som om någon petade på magen innefrån. Den sparkade efter läkarens hand när han drog med ultraljudet över magen, så t.o.m. läkaren kände sparkarna. Vi har blivit tillbaka flyttade 6 dagar också, men det kunde ha varit värre. Nu ska jag inte på ultraljud förren om ca 10 veckor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag har fått prata med min bm igår och har nu några fler läkare/bm att få tag på och prata med. Det ska bli så skönt att verkligen få prata av sig med någon som verkligen förstår och som kan hjälpa mig. Jag känner att jag inte vill uppge för mycket information om i vilken vecka jag är eller vad bf-datumet är men det är vad jag väljer att göra så snälla respektera det.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Livet är SÅ orättvist ibland. Jag tycker så synd om er och jag tänker på er hela tiden sedan jag fick veta det igår. Hoppas att det inte tär för mycket på någon av er. Tänk på vad ni har och var glad för det.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0