Bolan har kommit

 Ja, det kallar jag snabb leverans när jag beställde den igår och när jag kom hem idag så låg den på dörrmattan. Öppnar paketet och ser den fina pinglan och halskedjan. Satte genast ihop dem för att hänga det runt halsen. Innan jag gjorde det ville jag ju självklart höra hur den låter och ljudet från den när man rör sig är faktiskt mysigt. =) Fick även med en liten personlig lapp och det var ju skoj att någon tog sig tid att skriva den.
 Imorgon ska jag hem till mina föräldrar och där vet jag att grillat står på menyn. Ska köra dit när Durra börjar jobba kl 16 så lämnar väl honom på vägen. Ska dit för att säga hejdå till båda hästarna för de åker till slakt på onsdag vilket jag tycker är synd då den ena är helt frisk och inte har ont någonstans, men förstår mammas val då det tar mycket tid och kostar mycket även om man inte rider regelbundet. Mamma har ju ont i höften också när hon rider så hon rider ju inte så ofta. Ska även passa på att hälsa på Zachs grav för jag har saknat honom så mycket på senaste tiden. Skulle göra väldigt mycket för att få tillbaka honom frisk och kry, min mysiga katt.



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0