Ingen bra period sen sista jag skrev

Jag har varit hemma 1½ dag pga illamående och huvudvärk och sa till Durra att nu ska jag inte vara sjuk mer denna månaden och fan fick man ju för att man sa en sådan sak. Kommer precis från läkaren som beordrade mig att gärna vara hemma idag och gärna imorgon, vilket jag inte alls vill. Behandling ska genast på börjas och åtgärder är nu tagna. Det jag har nu är något som förhoppningsvis kommer gå över snabbt och kräver ingen medicin oralt. Hoppas att det är bättre imorgon då jag inte vill vara hemma för mycket under provanställningen ju.
Jag är nu väldigt trött på snön. Jag är ingen vinter människa, jag gillar julen och då får där gärna vara snö men sen sak den bort illa kvikt och helst utan massor av slask. 
Durra skulle ha tatuerat sig förra onsdagen men det hade blivit något konstigt så tatueraren hade strykit Durras tid och bokat in nya av någon anledning, men det var ju inget att göra något åt. Istället fick han en tid till idag så han är nu mera en tatuerad man (eller kille). Har lovat att inte lägga upp bild på den förren den har läkt färdigt och så för den är ju rätt röd nu. Jag har ännu bara fått se den på bild då han har plast för den och det ska han ha till imorgon och sen även på 3 nätter för att inte skava av färgen. Bjuder på hur motivet ser ut iaf.



Hoppas att ni har haft det bättre än jag har haft det sen sist jag skrev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0