Jag dör...

..av längtan! Igår berättade  min kära sambo för mig att en av mina idoler sedan jag var ca 12 år gammal kommer till Sweden Rock i år. Jag stod nog och såg ut som ett fån. Jag vet att jag stod med hakan ner till fötterna först, sen så med världens fånigaste leende på läpparna och helt stum var jag. Inombords så ville jag bara skrika och hoppa och studsa och bara flippa ur helt. Då undrar ni kanske vem denna idol är, kan ju säga att ordet idol är en ledtråd. =) Så jag har bestämt mig för att jag ska till Sweden Rock, iaf en dag. Nu ska de bara säga vilken dag han ska spela på också. Jag ska stå fånigt långt fram och skrika och sjunga med. Just nu är spotify igång på hög nivå och spelar BILLY IDOL låtar för mig så jag typ bara vill sjunga med så att jag blir helt hes. Det enda negativa med det skulle vara att jag inte kan jobba imorgon då.


Tack vare denna skivan så blev jag ett Billy Idol-fan. Tack ska du ha mamma. =)

Jag DÖR av längtan! Jag älskar Billy Idol!!! =)


Kommentarer
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Tack! :) Tyvärr får du inte se förrän i juni ;)

2010-02-16 @ 16:41:35
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0