Inte mycket jobbat idag..

Idag mådde jag väldigt dåligt på jobbet efter mindre än 1 timmes jobbande. Gick på toaletten och visste inte om jag skulle sätta mig på den och göra det jag gick dit för att göra eller luta mig fram och spy först. Nu blev det bara det förstnämnda men gick hem rätt så snart efter det. Det tog hela 20 min att gå hem idag för att jag inte skulle kräkas på vägen hem och denna gången gick det ju bra. Tänkte att jag skulle sova en liten stund när jag kom hem men det slutade med att jag sov i 3 timmar. Jag mår bättre nu men fortfarande inte helt bra.
Vi har ännu inte fått reda på när vi eventuellt kan åka på vår efterlängtade resa. Väntar ju fortfarande på svar så finns inte så mycket vi kan göra just nu.

Hoppas att ni har det bra iaf. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0