=)

Durra var uppe med Zach på återbesök på djursjukhuset. Ännu mår han så pass bra att han fick följa med hem igen levande. =) Men vi har ju hela tiden i bakhuvudet att någon dag så kommer vi antagligen få avliva honom. Vi väntar iofs fortfarande på de nya provresultaten och de får vi veta på tisdag.
Nu har jag bara en arbetsvecka kvar innan jag har min första riktiga semester. =) Lite mer än en vecka innan jag sitter på flyget till Thailand. Har redan börjat plocka ner lite saker, men ska fortsätta i helgen tänkte jag. Ska vaccinera oss sista gången innan resan på tisdagmorgon sen har jag sjukgymnasten på onsdag eftermiddag. Förhoppningsvis sista gången där fast att jag inte känner mig helt bra i armen.
Någon som vet om man behöver beställa hem thailändsk valuta till Forex i förväg eller de har det så man bara kan gå dit och växla?

Hoppas att ni har det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va skönt att han mår bra :9 Då håller vi tummarna på tisdag att proverna med va bra :) Jag tror nog ni behöver beställa, e ju säkrast om inget annat. Tänk så e de många som ska växla och att de inte finns så mkt pengar som ni behöver.. Surt då :/ Jag hade iaf ringt å bokat/beställt i förväg :) Lycka till :) Kram

2010-04-12 @ 00:42:46
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0