Ullared igår

Igår var jag och min mamma på Ullared. Vi var berädda på att där skulle vara mycket folk så som det brukar vara, men när vi kom upp så visade det sig att det var inte alls så mycket folk där. Det har aldrig varit så lite bilar på parkeringe någon gång vad varken jag eller mamma kunde minnas. Det var verkligen skönt att det inte var så mycket folk där för då är det inte så trångt där inne som det kan vara ibland. Vi gick där i 4 timmar och då var vi inte bara inne på GeKås utan i butikerna runtomkring också. Vi hittade inte så jätte mycket, men jag hittade bl.a. 2 jättesköna långärmade tröjor som jag blev helt förälskade i direkt. Hittade lite annat men inget märkvärdigt.

Hoppas att ni får en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men skönt att bara komma hemifrån och gå lite med sin mamma;) hur e de annars nu då? Kram

2009-09-03 @ 16:24:51
URL: http://enannanas.blogg.se/
Postat av: Sandy

Då får vi motivera varandra =) 2-3 kilo i månaden är precis lagom om man senare dessutom vill behålla vikten. Det är mitt mål med, 2 kilo i månaden =)Nu ska vi fixa detta

2009-09-03 @ 20:34:14
URL: http://sbrollop.blogg.se/
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Vill bara meddela att jag håller på med din design nu. Så om du är inne på msn någon dag framöver så kan du skriva till mig så att jag kan visa =)

2009-09-03 @ 21:51:58
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0