Pengar i massor

Ja, som rubriken lyder så får jag pengar i massor på fredag. Eller ja, massor är det inte men mer än jag räknat med och absolut mer än vanligt så vi tackar och tar emot. Vad ska man nu göra med alla pengarna då? betala hyra och räkningar såklart, för det bör man ju göra, men vad ska jag göra med resten? Jag vet inte var jag ska börja någonstans. Ska jag betala av skulder eller vänta med det till nästa lön? En sak är säker, Durra ska ha en 25 års present för han fyller ju år på fredag. Men där kommer nästa problem, vad ska man ge honom? Han önskar sig så tråkiga saker. Jag fick ju min biljett till Pablo Fransisco i år (han var bra förresten) men när jag blev 20 så fick jag ett halvt fallskärmshopp (jag betalade andra halvan nämligen 1500 kr). Men vad ska jag då ge till Durra? Han vill ha hårddisk till sin dator (tråkigt) och gitarr (dyrt). Kom med förslag snälla. Bara kom med alla möjliga förslag så får vi se om jag nappar på något.

Hoppas ni har haft en bra dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

en hotellhelg! med lite massage och lyx. det behöver inte bli så dyrt.

2009-09-22 @ 21:39:35
URL: http://annaoja.blogg.sew.annaoja.blogg.se/
Postat av: Annika

hahah jatack lassa hit lite boobs! =P



Svårt med present!

Jag gav min kille en hotellweekend men det blir ju aldrig av att vi åker!

2009-09-24 @ 19:28:50
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0