Reserverat

Nu har vi reserverat 2 biobiljetter till Flickan som lekte med elden. Vi ska se den imorgon och jag bara hoppas att den är bra för annars blir jag lite ledsen, men jag har hört att den är sämre än ettan (män som hatar kvinnor) och det gör mig nog inte så mycket. Jag har ju bestämmt mig för att jag ska se hele triologin på bio så då ska jag göra det också.



Såhär ser det ut när durra boxas på Wii. Eller om jag ska vara ärlig så ser det ut så när han fejk boxar.


Durra ska köra Zombie till veterinären om en timme då hon ska få den sista vaccinationssprutan så hon är grundvaccinerad även hon. Vi har även fixat en försäkring till henne nu fast att hon endast är en innekatt, så nu är de båda djuren försäkrade.
När han kommer hem därifrån så ska vi laga mat, vi ska äta Tacos. Gud vad jag är sugen på det och bara för att jag är det så går tiden så långsamt.

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tyckte tvån va bra också. Den blev dock lite orealistisk i slutet tyckte jag.. Ska läsa trean nu :)

2009-10-02 @ 17:24:27
URL: http://marajjah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0