Fredagsmys

Ja, det är ju meningen att man ska ha det mysigt med sina älskade idag, men jag får ha mitt fredagsmys alldeles själv med två trötta katter. Varför jag får ha det själv är för att Durra är i Köpenhamn och kollar på Green Day. Hoppas att han och de andra som är där har det skoj. Sen får vi se om de går ut i Köpenhamn innan de drar sig hemåt för kvällen/natten. Det enda som är lite negativt är att han (för att inte slarva bort dem) lämnade sina nycklar här hemma, så när han nu kommer hem (och vem vet när det blir) så kommer han att ringa mig så jag får gå och öppna dörren.
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu så ni som läser här får stå ut med dåliga uppdateringar. Imorgon ska vi till mina föräldrar och fira min lillebror som vi skulle gjort förra helgen, men då fick vi ju punktering på bilen. Söndagen ska vi spendera på två ställen nämligen hos Durras kusin så vi ska bli fina i håret då hon ska klippa oss och även slinga mitt hår och på kvällen ska vi till Klippan för att äta mat hos Durras mamma och hennes sambo.
Grattis Tanya till lilla William!

Hoppas att ni har det bra och jag ska uppdatera så snart jag har något intressant att läsa. Puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0