Dålig uppdatering

Jag ber så mycket om ursäkt för dålig uppdatering för er som nu läser min blogg. Sen förra veckan har det inte hänt sådär mega mycket egentligen, men här är en uppdatering.

Lördag: Var hos mina föräldrar och firade Timmys födelsedag med god mat och sällskapsspel.
Söndag: Var hos Carina och Per och åt. Spelade lite Wii också.
Måndag: Hände inte så mycket på jobbet eller här hemma.
Tisdag: Hände inte så mycket på jobbet eller här hemma.
Onsdag: Hände inte så mycket på jobbet eller här hemma.
Torsdag: Vi tog lite testsamtal med riktiga kunder för att se om servrarna höll och om det var något fel på linorna. Det gick sådär för vissa. Det gick rätt bra för mig, förutom att det var svårt att förstå de danska kunderna när man hade lock för öronen.
Fredag: Testade linorna internt. På kvällen så var vi hos Jim och Anna och hade det trevligt.
Lördag: Vi veckohandlade och sen fick vi ett ryck och åkte ut till Mölle men var inte där så länge.
Söndag: Idag har ju vädret varit underbart så vi tog kameran och åkte ut till Råå småbåtshamn och tog lite bilder. Sen när vi ändå var ute och körde så åkte vi till Ramlösa Brunnspark. Jag hade inte varit där innan och jag tyckte det var väldigt fint, men blev lite besviken på att vi inte hittade källorna som det var dåligt skyltad till. Men jag ska dit fler gånger kände jag, men mest troligen i sommar för då kommer parken vara helt underbar. Här kommer lite bilder från dagen.

















Hoppas ni har haft en bra helg. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilka otroligt vackra bilder!

2009-10-19 @ 14:39:27
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0