Invited to Joe Labero

Det började med att vi var lite sena ner till Amiralen igår. Men vi fick vår trerätters middag ändå. Förrätten var inte god för jag tycker inte om lax och det var någon laxtårta med rom och kavring. Varmrätten var fläskmedaljong med potatisbakelse svampsås och grönsaker, det var gott. Och annars är jag inte så förtjust i kött. Efterrätten var Calvados-och vaniljpannacotta med grädde. Den var god det som var pannacotta och grädde, men gillade inte frukten som var i den. Under tiden man åt så gick där runt lite folk utklädda och kollade runt lite. Vissa var faktiskt lite läskiga för de hade långa rockar och en mask för huvudet så man såg ju inte ens deras ögon och sen gick de väldigt långsamt runt och ställde sig och tittade på än när man åt. När showen sen startade så satt man ju (som vanligt) och störde sig på hur han gjorde tricken. Några vet vi hur han gjorde (sorry Labero) medans andra fattade man ingenting av. Durra fick vara med i ett trick som faktiskt var det längsta tricket som varade nästan hela showen. Tänker inte berätta vad tricket gick ut på för då måste jag berätta om nästan allt i showen. Showen var bra, fast det var lite lite magi enligt mig (återigen sorry Labero). Men överlag var allt riktigt bra, för jag förstår att han inte kan ha med alla stora trick på en så liten scen. Vi tog självklart hans autograf på den ena biljetten och sen hade Durra redan fått hans autograf tack vare tricket han var med i.
Nu ska vi åka hem till mina föräldrar och se hur deras nya möbler ser ut i vardagsrummet.

Ha en bra söndag. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0