Helgen

Durra har haft det bra i Stockholm och det har jag också haft. Jag tycker ofta att det är tråkigt att vara ensam hemma då jag tycker om att ha sällskap, men det var värre innan när jag inte hade ett jobb så att jag kom ut alls om det inte var så att någon kompis var ledig från jobbet.
I torsdags så stod jag här hemma i stora feta trådlösa hörlurar, leggins, linne och spelade tv-spel. Jag måste ha sett väldigt fjöntig ut när jag hoppar, studsar, sjunger och svär om vartannat. Haha. Tiden gick iaf snabbt och sen var det bara svårt att somna utan att Durra låg brevid i sängen, men det funkade.
På fredagen så ringde mobilen kl 6.40 men jag orkade inte gå upp så jag snoozade till 7.20 och det var så skönt att kunna ha sovmorgon. Jag och Marion hade det väldigt skoj på kvällen, vi började med att åka till Väla och kollade runt lite där. Jag köpte julklappar till mamma och Durra. Vi åkte hem och kollade på Idol och sen spelade vi wii. Klockan han bli rätt mycket innan jag körde Marion hem till Ängelholm. Hoppade i säng kl 3.30. Hade en lång sovmorgon på lördagen, jag  sov nämligen till halv 12. Det var så skönt. Sen fördrev jag tiden tills Durra kom hem vid halv 7 och då bytade vi om och sen drog vi upp till hans pappa som hade 50-års fest. Det var trevligt och där blev vi länge. Somnade inte förren vid 5 tiden och minns inte ens när vi gick upp i söndags.
Söndagen tillbringade vi med att handla och gå på bio. Vi såg Luftslottet som sprängdes men den var sämst av de tre filmerna men fortfarande bra.
Idag har det varit jobb som gäller. Mådde inte så bra idag har mått illa och konstig men har jobbat hela dagen ändå. Jag mår bättre nu som tur är.
Imorgon ska jag upp till sjukhuset och ta nya prover så håll tummarna för att värdena är bra när jag får resultatet på onsdag. Jag hoppas att det inte kommer att göra så ont denna gången heller att bli stucken.

Hoppas att ni har haft det bra. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0