Sammanfattning

Länge sedan sist, tyvärr så är inte mitt liv sådär jättespännande just nu så där händer ju inget mer än det vanliga med att jobba, sjukhuset, hem, äta, mysa och sova. Jobbet flyter på bra iaf och det känns väldigt skönt. Har haft lite ont i ryggen så Durras mamma har fått massera mig och då hittade hon lite muskelknutor som gjorde rätt ont att trycka ut.
I helgen ska jag hälsa på en kompis som pluggar i Köpenhamn så jag ska vara där fredag-söndag. På söndag ska vi på lite föreläsningar på hennes skola som handlar om ormar. Bl.a. ormuppfödning, vanliga sjukdomar osv. De har även utförsäljning av ormar och jag önskar för en sekund att Durra vill ha ormar. De är så vackra djur och jag har alltid varit fachinerad av djur i alla dess former. En helg hemifrån är nog vad jag behöver efter att ha varit hemma varje helg sedan vi var i Paris förra året. Så varje helg sedan över ett år tillbaka har jag varit hemma och det suger. Visst tycker jag om mitt/vårt hem och jag har hittat på saker på helgerna, men jag har inte fått vara iväg själv. Durra har fått vara iväg själv, så nu är det min tur.

Vi har även diskuterat att ta en weekend till Stockholm över nyår för vi firar ju 3 år tillsammans och kände att vi vill hitta på något som man inte gör när som helst. Men vi får ju kolla upp lite saker först. Men jag hoppas att det blir av för det hade varit så mysit att få strosa runt i Stockholm och se på fyrverkerierna. Så det ända jag önskar mig i julklapp är pengar så detta verkligen kan bli av.

Hoppas att ni har haft det bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

åh kul att du vill det och klart får du det :D



www.tothebigday.blogg.se

2009-11-11 @ 22:21:06
URL: http://tothebigday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0