Jävla bilfan!

Jag är så jävla förbanad just nu. Hatar vår jävla bil. Det verkar som att det är startmotorn som strular, och det var inte rätt tillfälle att göra det på när vi skulle åka till Klippan för att jag skulle få hjälp med att förstå en hemsida om utbildningar. Det är inte lätt att förstå alla termer på danska och då är det bra att man kan få hjälp av en dansk, men tack vara den dumma idiotiska cp-bilen så kom vi ju inte iväg. Jag är arg och vill skrika, slå och gråta samtidigt. Har vi tur är det startmotorn så kanske man kan hitta en begagnad för kanske 1000 kr, men sen kan det vara annat skit också då bilfan inte ens gick att putta igång. Hoppas att det bara är en liten skitsak som inte kostar något för jag har absolut inga pengar att fixa bilen med just nu. 

En sak som är positivt iaf är att jag ska vara hundvakt imorgon för lilla gulliga Alva, så vi ska ut och gå uppe på Svedberga kulle. Får se om Theresia är hemma så att hon kan få träffa henne. Hoppas bara att det inte regnar för mycket imorgon.

Hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

E så tradit då dom förbannade bilarna går sönder! Man bara står där då ju:/ Vi har lånat en annan nu, den andra faller ju sönder när som och vill inte stå där en morgon och den inte startar och sen e den ju inte laglig nu heller, tänker inte lägga pengar på den skit-bilen så;) hehe.. Men hoppas att de löser sig och att du får rätt på de med utb. och allt:) Kram

2009-05-06 @ 11:29:50
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0