Bilder

Här är lite gamla bilder som jag har pillat lite med i Photoshop. Det är min första gång så jag har bara ökat färgerna och lite så. Här kommer lite före och efter bilder.


Före

Efter

Före

Efter

Före

Efter (1)

Efter (2)

Före

Efter ser ni skillnaden?

Före

Efter

Före

Efter

Före

Efter

Ser ni någon skillnad? Jag vet att det inte är något avancerat, men som sagt min första gång inne i PS.

Klippte oss i tisdags och det blev bra. =) Igår åkte vi ut till Väla för att Durra behövde köpa strumpor och vax. Mer än så gjorde vi inte igår.
Medans idag så har jag bara varit ute i stallet lite och hälsat på Loppan och de andra hästarna, vet ju inte när jag åker ut nästa gång då Sofie kommer hem på lördag. Men en sak är säker, jag ska ut när den lilla bebisen har kommit för jag är ju så nyfiken på vem som ligger där inne i magen. Passade på att putsa tränset så det är fint och mjukt när det ska användas nästa gång. Det var skönt att sitta ute i solen och putsa tränset. Kändes lite vemodigt när jag åkte för jag sa till de som var där att om vi inte ses igen så får de ha det så bra.

Hoppas att ni har haft en fin och solig dag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag såg skillnaden på bilden på hunden... På före bilden hade hon en röd prick, men inte på efter :-P Duktig jag är va???? :-D

2009-05-21 @ 22:29:42
URL: http://lovelymelovelyyou.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

När man väl lär sig så e de ett toppen program.. Detta e ju en bra början:) Och ja, jag såg flängen på vovvsingen:P

2009-05-22 @ 11:48:09
URL: http://enannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0