Företagsrock Semifinal Ikväll

Igår gjorde jag inget speciellt så då hade jag inget att skriva om.

Vaknade av att jag var så ledsen så att jag grät. Drömde att min lillebror dog och att jag fick ge honom en sista kram innan han dog och då pratade vi och så. Skitjobbig dröm.
Ikväll är det Företagsrock för älsklingen min och jag vet fortfarande inte om jag ska gå eller inte, beror kanske lite på vilka som kommer dit och kanske även när de ska spela för denna gången är det 5 band och inte 3 som spelar så det blir en längre natt idag än det brukar vara.

Imorgon ska jag rida och sedan hem för att duscha. Sen ska jag hem till Maria K för att kolla in deras hus och ha en liten tjejkväll. Ska bli skoj. =)

Har inte så mycket mer att skriva just nu så ni får ha det så bra sålänge. Ni som bor i eller i närheten av Helsingborg får ta och palla sig in till the Tivoli ikväll för att rösta på Stream i Företagsrock. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0