Skoj kväll igår och Busig Loppan idag

Igår hade jag skoj hemma hos Maria och Henrik i Åstorp. Hade en jättetrevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Kom dit vid 18-tiden och körde hem vid 2.10, trodde inte att jag skulle vara där riktigt så länge.

Idag hade Loppan en sådan dag där hon inte ville gå förbi vissa saker ute i skogen, t.ex. en soptunna som alltid har stått där. Hon skulle inte stå still heller när bilar skulle köra förbi, så det blev lite "bråkande" med henne och jag vann. Inget så jätte allvarligt använde bara spöet en nätt gång och då kickade hon bakut och hoppade framåt så jag tappade balansen lite och den ena stigbyglen, men jag satt kvar. Efter det gick hon så fint så i form och allt. För första gången så mötte jag en annan ryttare när jag red. Ingen från vårt stall.
Det enda jag har gjort mer är att handla lite mat.

Ha det så bra allesammans. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja precis där var jag! lagom stoppställe, och tur att man kunde ladda med gott godis =)



vad mysigt med en ridtur! jag saknar det extra mkt på vår och sommar!



kram

2009-03-15 @ 18:51:12
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja precis där var jag! lagom stoppställe, och tur att man kunde ladda med gott godis =)



vad mysigt med en ridtur! jag saknar det extra mkt på vår och sommar!



kram

2009-03-15 @ 18:51:16
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Tack så mycket =) ser verkligen fram emot vigselringen ska bli klar och ska sitta på mitt finger =) Diamonds are a girl's best friend =)



Vilever ju inte i stenåldern längre... och då ska inte vi gå runt med päls tyckerjag! Som sagt, det finns faktiskt fejk som du säger!



Just nu har jag valt att inte dela med mig av mina privata inlägg.. bara ett fåtal som får läsa det.. Hoppas du förstår =)



kram

2009-03-15 @ 19:14:25
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men hej!

Jag såg din kommentar. Jag tror inte det är någon risk för han är upp över öronen kär i dig så han blir alltså ointressant på så vis, haha! Hur är det med dig? Läste inlägget om tant Loppan. Asså, ja, vad kan man göra med en sådan tant. Bara skratta eller? Jag har skälv då inte varit med om att hon sparkat bakut men ibland har hon PMS så det räcker för hela världen. Eftersom du skrev inlägget överlevde du nog. Du har koll på allting med schabrack och sådär? Ring mamma annars. Kram kram kram!

2009-03-16 @ 00:35:09
URL: http://sochado.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0