Mer AHHHHHHH

Jag ska till Ullared med mamma imorgon. Måste ju ha massor med nya kläder nu till det nya jobbet, för man måste ju vara snyggt klädd och så ju när man ska ut till kunder. Får se vad jag hittar där uppe imorgon, annars blir det panikrunda på väla på lördag för att hitta kläder. Nu är det bara till att börja peppa inför morgondagens bufflande bland människorna uppe på Gekås (som det ju faktiskt heter). Sen är det ju fest hemma hos Nicke och Anne på lördag, där ska det grillas så då får man ju bestämma sig vad man ska grilla. Durra vill ha kött men jag vill nog ha kyckling, eller hamburgare. På söndag är det inget planerat och det bestämmer jag nu att det enda som får hända på söndag är att vi simmar och lämnar bilen, fö jag måste ju verkligen peppa till måndag.

Ha det så bra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åå vad kul med ullared!! jag vill redan dit igen haha =)



jomen vi ska nog ta reda på könet! jag vill absolut det, fredrik tycker nog att det kvittar... men jag är så nyfiken hihi!



kram

2009-03-26 @ 13:46:59
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hittade du nåt skoj i ullared?



kram

2009-03-28 @ 09:20:37
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0