Jävla egocentriska människa! Jag hatar dig

Idag är jag inte på mitt bästa humör för min röda vecka ska börja imorgon och inte blir det bättre av att an bor med en människa som kan vara så jävla ego. Igår på festen så började jag helt plötsligt må illa men ignorerade det och hade trevligt ändå. Durra blir som vanligt (när han har druckigt en viss mängd alkohol) så jävla jobbig och vad man än säger till honom så säger han tvärtom. T.ex:
-Nu börjar du bli sådant jobbig som du blir när du är full.
-Jag är inte alls full!

-Han kommer inte att må bra imorgon eftersom han sitter och shottar nu.
-Kommer jag visst att göra, jag har bara fått en vodka och resten vatten.

Sen när det var dags att åka hem igår så var han som vanligt konstig och jag berättar att jag mår illa och att jag börjat bli nervös inför utbildningen. Tror ni att han en enda gång idag har frågat hur jag mår eller om jag är mer/mindre nervös idag???? INTE EN ENDA JÄVLA GÅNG! Vi har knappt pratat idag, mest för att han har legat och sovit och spytt hela dagen och då tänker ni säkert men stackars Durra, men NEJ det är synd om mig som har en hel lägenhet som luktar spya och får gå och spreja luktegott överallt.

Sen för typ 2 timmarsen så sa jag att jag var hungrig och att vi borde göra mat, då fick jag svaret mmm men han rörde sig inte ur fläcken. Så höll det på i ca 1 timme. Sen fick jag för mig att om jag tömde diskmaskinen och höll på ute i köket så kanske han skulle komma, men NEJ. Då ställer jag mig när jag är klar med diskmaskinen och tittar på honom och han frågar vad det är och jag svarar att jag är hungrig vi får ta och laga mat. då säger han bara att det får jag göra för han kan inte. Han har inte gjort något på hela dagen mer än sovit och kräkts. Så jag blev sur och drog på mig ytterkläderna och gick. Var ute i 1 timme ungefär, tror ni ens att han ringer och frågar var jag är? NEJ! Utan när man kommer hem så hittar man honom liggandes i sängen, halvsovandes. Ställde mig och diskade de sakerna han använde när han lagade mat till sig själv i fredags och gav katterna mat. Nu sitter han i fåtöljen och vi har inte sagt ett ord till varandra. Jag känner att om jag börjar prata med honom så kommer jag börja skrika och känslan som jag har just nu att allt jag håller i vill jag kast i huvudet på honom skulle stärkas.

Han har vetat om att jag bara ville ta det lugnt och sitta och mysa och titta på film tillsammans idag, men det känns som att det var mycket viktigare att supa skallen av sig igår så att han inte ens kan gå upp ur sängen förren nästan kl 15 på dagen efter. Jag känner just nu bara för att inte ens vara i lägenheten med honom, vill vara så långt ifrån honom som jag bara kan. Och om ni inte har förstått det så har vi inte bråkat, jag tycker bara att han har betätt sig egoistiskt och förstört den dagen som jag ville ha nu innan jag börjar jobba och inte ens vet hur mycket vi kommer att träffas. Känner för att aldrig mer följa med på en fest där han är eller ens hitta på något med honom. Är så jävla sugen på att sätta mig i bilen och köra hem till mina föräldrar och det hade jag väl gjort om det inte hade varit för utbildningen imorgon.

Jag vet att det låter hemskt med att jag har skrivit jag hatar dig i rubriken, men det känns som att det inte är långt ifrån just nu. Men jag lovar er att inte hålla i några vassa föremål om jag nu kommer att prata med honom alls ikväll. Har väldigt mycket PMS.

Nu ska jag kolla på Vårt bröllop i era händer, men känns som att jag snart går in i sovrummet och kollar på det där trots att Durra satte igång det till mig här ute i vardagsrummet.

Hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Puss på er!

Uppdatering:
Vi har pratat nu och småtjafsat lite, men inget farligt. Vi är överrens och vänner nu. Så nu älskar jag honom igen =) (Durra va med och påverkade dessa meningar, HAHAHA ;)).

Nu ska vi snart sova. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du verkar ha haft en lika underbar kväll som jag hade igår. De där männen kan man klara sig utan ibland!

2009-03-29 @ 22:22:58
URL: http://marajjah.bloggspace.se
Postat av: Sofie

Hej!

Här verkar det varit turbulent och bra att de löst sig. Hur går det med Loppan! Berätta för jag saknar min polle så!

2009-03-31 @ 02:16:46
URL: http://sochado.wordpress.com
Postat av: Sofie

Hej!

Här verkar det varit turbulent och bra att de löst sig. Hur går det med Loppan! Berätta för jag saknar min polle så!

2009-03-31 @ 02:17:21
URL: http://sochado.wordpress.com
Postat av: Sofie

Hej!

Här verkar det varit turbulent och bra att de löst sig. Hur går det med Loppan! Berätta för jag saknar min polle så!

2009-03-31 @ 02:17:43
URL: http://sochado.wordpress.com
Postat av: Kristina

Ja visst blir man så fruktansvärt förbannad ibland? och så barnsligt arg som ett litet barn med :-P Iaf jag... Fast jag har ju så mkt runtomkring med som är ett helvete så allt spelar in och mitt äktenskap drabbas. Tyvärr, men man får väl försöka klara sig igenom det så gott det går, för vi älskar ju varandra även om det e tungt...

2009-04-06 @ 22:25:57
URL: http://lovelymelovelyyou.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0