Jaaaa

För några dagar sedan satt jag och läste en blogg där skrivare hade skrivit att hon lånat ett gammalt spel från när man gick i lågstadiet. Nämligen Chefrens pyramid. Vi spelade ca 45 minuter efter det att Durra hade laddat hem det till mig. Sen har vi inte spelat förren jag fick lust till det idag och nu har jag spelat ut det. =) tog lite över 4 timmar sammanlagt och jag behövde bara klättra "fuska" förbi 2 banor. Hade kunnat göra det mer men ville inte. Hade lite problem med att det hängde sig ibland så fick gå ut och in i det. Men fy vad mycket man har glömt sen skoltiden och då läste jag ändå matematik 3 år i gymnasiet. Känns lite halv dåligt av mig, men får vara stolt att jag kom igenom spelet. =)
Annars har vi inte gjort något speciellt idag.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Puss på er och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-03-03 @ 08:30:31
URL: http://oms
Postat av: Sandra

Hehe.. Ja, det är ganska kul att sitta och knåpa med det. Man inser hus kass man är på matematik nu förtiden :P Men jag kommer verkligen inte ihåg hur man klättrar uppför stegen! Men jag ser att du listat ut det. Ha det fint, kram

2009-03-03 @ 08:31:57
URL: http://omsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0