Igår och idag

Får väl börja berätta lite om gårdagen. Igår så stack jag till stallet vid halv tolv tiden för att rida. När jag kom fram så pratade jag lite med Teresia om lite allt möjligt. Gick ut och hämtade Loppan som inte gick när jag skulle ta henne denna gången. Ryktade henne, sen red red vi en liten runda och det gick bra, som vanligt. =) När jag kom tillbaka pratade jag lite mer med Theresia och hennes dotter Matilda. De plockade in Prinsessan som skulle ridas. Innan jag släppte ut Loppan så tog jag lite bilder för att Sofie ska få se hennes mage växa. Sen fotograferade jag även de andra hästarna så här kommer lite bilder.



Lilla Prinsessan.

Smilla (fick många bra bilder på henne)

Cartino

Inova Light (Loppan första bebis)

Alonzo (t.v.) och Dan (t.h.)

Tjatte.

Nefertite (Tite)

Bayona

Tootsie

Efter jag hade varit i stallet så åkte jag hem till min farmor och fick lite mat. Sen åkte jag hem till mina föräldrar och plockade in hästarna där medans mamma och pappa handlade lite gottis att äta när vi kollade på Melodifestivalen.
Visar här en bild på hur mycket Alva har växt.

Hon kan knappt gå under bordet längre. =P

Sen ville min en av mina gamla klasskamrater att min lillebror skulle köra henne till Ängelholm, men då jag ändå tänkte dra mig hemåt då så körde jag henne och jag fick ju pengar för det plus att det var skoj att snacka lite skit om lite allt möjligt. =) När jag körde på E6:an på väg mot Helsingborg fick jag för mig att ringa Durra och fråga om han ville bli hämtad i Lund och det ville han. Så då körde jag ner dit och nu vet jag hur man kör hem till David, nästan iaf.

Idag vaknade vi sent. Tio över 11 vaknade jag och då vi skulle simma och gå på bröllopsmässan idag så skippade jag ridningen idag men rider 4 gånger nästa vecka istället. Vi gick på bröllopsmässan lite drygt 1 timme och tog en del foldrar och visitkort, även prislistor från de som hade det. Vi såg även en av modeshowerna, men den blev jag lite besviken på för jag trodde de skulle visa mer kläder en vad de gjorde.

Efter att vi hade varit där gick vi hem så att jag kunde ta en Ipren för min hemska huvudvärk och sedan gick vi till simhallen. Vi simmade i lite över en timme och då simmade jag 40 eller 42 längder och då hade jag många pauser. Durra simmade 32 längder bara. =P Efter att vi hade simmat så gick vi och handlade på OJ och sedan gick vi hem. Sen dess har vi inte gjort så mycket, inte mer än att lämnat bilen hos svärfar iaf.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Nu ska jag gå och lägga mig. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hörrö dudu!! Dina bilder går ju inte att glo på!! Jobbigt läge då ju;) Haha

2009-03-01 @ 23:50:40
URL: http://hanniie1.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

OHHH MIN FILIFJONKAHÄST !!!!!!

PUSSA MASSVIS PÅ LOPPIPOP!!

2009-03-11 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0