Dagen i korthet

Somnade vid 3 tiden i morse när Durra kommit hem och vi slutat prata med varandra. Gick upp 8.30 åt frukost, tog på mig ridkläderna och begav mig till stallet. Väl i stallet så kände jag en smärta i bröstet (som har avtagit lite men den är fortfarande där) så tog en lite skrittrunda bara och då fick Loppan välja vilken runda vi skulle ta. Mötte en lite äldre man med hans vad jag antar var hans barnbarn och hans hund. Då ville Loppan stanna och bli klappad på. Sen gick vi vidare. Väl tillbaka i stallet så var det en snabb ryktning, täckena på och ut i hagen. Körde hem och tänkte att jag skulle vila lite eftersom jag inte fick mer än ca 5½ timmars sömn inatt och JA, jag vet att det inte är så lite sömn överlag. Skulle simma idag vid 13 tänkte vi, men tji fick vi när jag somnade i sängen och sov 3 timmar och Durra sov på soffan lika länge. Så det blev inte någon simning för inte lönt att gå dit när man vaknar 15 och de stänger 16 och man måste upp ur bassängen kl 15.30. Hoppade i duschen vid halv fem tiden då vi skulle hem till Malin och Dennis idag för att äta tacos. Kom dit vid halv sex efter att ha köpt lite godis och läsk med oss upp. Det mesta vi har gjort var att spela ett filmspel (tv-spel) och jag vann inte en ända gång. =( Nu kom vi precis hem och vi kollar på Henrik Dorsins dvd, fast den verkar sådär så jag lyssnar inte så mycket. Ska nog gå och lägga mig snart.

Hoppas att n har haft en bra dag. Puss och godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0