W890i

Fick ny mobil igår. Eller ny är den ju inte men den är ny för mig. Durras styvmamma Anna hade bytat mobil och hennes gammla var en sådan som jag har velat ha ett tag. Då den inte skulle användas mer så fick jag den av henne. Laddare och handsfree visste hon inte var de var med det spelade ingen roll då jag har en sådan laddare redan. lite färgskadad är den men det spelade ingen roll för den funkar. Sen så sa min lillebror att jag kan byta skal, chasi och knappsats för 700 kr så nu har jag beställt så att jag får hem ett helt nytt skal. Så den kommer att se fin och ny ut, sen ska jag bara lyckas byta ut skalet. =/ Annars får Durra hjälpa mig när han nu kan. Han jobbar ju i princip hela sommaren f.o.m. idag. =(
Nu ska jag se om där finns något roligt att göra imorgon.

Ha det så bra allesammans. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0