Praktik fixad!

Jaha, då börjar jag på min praktik på onsdag kl 7 på morgonen. jag vet inte hur jag ska komma upp men det löser sig nog hoppas jag. Sen är praktiken fram till den 19/7. Väntar fortfarande svar från Durras jobb och jag vill verkligen ha det jobbet, då jag vet att det skulle passa mig perfekt. Om jag får det så börjar jag den 20/7, så vi får se hur allt löser sig men jag vill ha ett jobb så jag kan ha lite pengar. Eller ni kanske vill skänka mig lite pengar kanske? Säg till isf. =P
Solen skiner och jag vill egentligen vara ute, men vill inte ligga på stranden och känna mig som en strandad val då jag är helt uppsvälld om magen för det är den tiden på månaden.

Hoppas ni har en bra dag i solen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

håller tummarna för att du får jobbet du vill ha!! vad är det för praktik?



kram!

2009-06-23 @ 10:17:08
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0