Grey's Anatomy

Så kan det ju inte bara sluta! Båda kan ju inte bara göra så samtidigt, någon av dem måste ju klara sig. Helst båda. Så får det ju inte sluta!

Jag såg avsnittet av grey's som gick på tv idag och då blev jag lite nyfiken på vad som händer nästa vecka, så jag kollade på det avsnittet då vi hade det hemma. Jag vill inte avslöja vad som händer så jag lovar att inte säga några detaljer.
Avsnittet börjar som vanlig typ knappt intressant, sen händer där lite saker som är både roliga och mindre roliga saker. Men det jag inte gillar är att avsnittet slutar så spännande så jag blev irreterad. Men ni som kollar på det får själva se vad ni tycker nästa vecka.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

Jo, men jag tror risken är ganska stor att dom somnar.. ;)

2009-06-04 @ 14:38:43
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Saannis - Snart Fru, med bebis i magen & bloggdesignerska likaså!

Jag vet hur det slutar med Greys Anatomy räcker ut tungan Om du vill se kan jag tips om en sida där man kan se engelska avsnitt.



Åh ja då förstår jag varför du tycker att den är hemsk. Jag tror det kommer att bli svårt för mig med klänningen. Men jag ska ta en funderare efter bröllopet. Tur är väl att den är justerbar :D



Kram

Postat av: kattis

Haha meen. Varför följde du inte med på festivalen då? :) , du får ringa och smsa honom om du saknar honom :) Men det är ju inte allt för långt tills söndag nu då den slutade va?

2009-06-05 @ 19:31:28
URL: http://www.avbild.com
Postat av: Fru Evelina

vad spännande, jag ser fram emot onsdag =)



kram!

2009-06-08 @ 10:24:14
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0