Dålig på att skriva

Hej de som nu läser min blogg. Jag vet att jag rent ut sagt suger på att uppdatera här i bloggen men det är för att jag inte har så väldigt mycket att uppdatera med. Tänkte iaf bjuda på lite bilder från i fredags när jag var hos mina föräldrar och från idag när vi var och hälsade på hemma hos Vevve, Mattias och Alicia.





















Höll på att glöma och säga att det verkar som att Carina (Durras mamma) har hittat en praktikplats till mig på sjukhuset. =) Gångavstånd dit. Ska gå upp och prata lite mer med en ansvarig så att hon vet vem jag är osv. Så just nu vänatr jag på svar från af ang lite frågor som jag hade.
Hoppas att ni har lika fint väder som vi har här.

Ha det så bra och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0